Bebis

Nu är det inte länge kvar, ca 3,5 vecka, give or take 2 veckor...
Fast jag har nog inte fattat än!!
.
Inte så att jag inte fattar att det kommer att komma en bebis, det vet jag ju, men jag har ändå inte fattat.
.
T.ex så märker jag att det är mest ledigheten från att jobba som jag längtat efter.
Och när jag surfar runt på sidor så är det kläder eller saker till mig jag fortfarande tittar på.
Har inte packat nån Väska med stort V än.
Tänker fortfarande "Det är ju länge kvar!!"
.
Kommer på emellanåt, när jag ser en bebis på tv eller så, att snart har jag en egen underbar, alldeles fantastisk liten krabat, och blir lika glad över tanken, som förvånad!
-Ja just ja, det är ju DÄRFÖR jag är gravid... Jag ska ju få en bebis jag oxå!! Snart!!
Som jag ska mata, trösta, vårda, ömma, älska, pussa...
Jag....
Vi....
.
Vem tillät oss att göra nåt sånt här??
Vem har godkänt oss??
Och vem sjutton lyckades lura mig att genomgå en förlossning??

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, känner igen det där! Du kommer bli en fantastisk mamma! Fast jag glömmer liksom oxå bort att jag snart ska bli moster igen! Å jag handlar fortfarande bara saker till mig själv, kollar nästan aldrig på nå barngrejer....

2012-02-15 @ 21:30:26
Postat av: alias Kvasthilda

Jag packade en väska men den glömde jag bort när det väl var dags så då packade jag en till.....:)

2012-02-16 @ 11:30:29
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback