Fredagsmys!

Jaha, så var det fredag.
Skippade träningen igår, kände redan från morgonen att jag inte var nå sugen.
Tänkte att det kunde gå över, men det gjorde det inte.
Så då lyssnade jag på det och stannade hemma istället.
Eller egentligen for vi på affärn och till Farmor och Farfar, kände att jag behövde lite miljöombyte.
 
Ska försöka mig på lite träning här hemma idag istället, bara Alvin sover.
Tror i alla fall inte att det är nå vattkoppor, det har inte hänt nåt med de, snarare börjar de blekna bort.
Kanske nåt han ätit.
 
Ikväll ska vi i alla fall till syster då våra män ska ut och äta med jobbet.
Ska bli KUL!! Häcka i nån annans soffa och träffa Sigge och Selina!
Blir inte så ofta nu när Syster börjat jobba.
 
Men nu verkar sonen trött...

Kommentarer
Postat av: Sys

Jag skulle gissa på tredagarsfeber. Eller nåt han ätit som lilla kroppen reagerat på!

2012-11-09 @ 11:17:07
Postat av: Helena

Ja, har tänkt det själv, och andra har sagt det. Ev en lindrig variant av feber, för han ligger normalt på 37,5 och nu har han haft 37,8, vet inte ens om det klassas som feber egentligen? Men det kan ha varit nån mat då vi köpte flera nya maträtter i Sundsvall!

2012-11-09 @ 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback