Dipp!

Har haft en liten dipp i träningen desista veckorna. Förra veckan var jag ju så trött så jag fick inget gjort.

Eller när jag tänker efter så körde jag ju faktiskt tre löppass och så marathonspinningen, inte alls dåligt!
Men känslan var inte riktigt med på slutet, gick mest bara på räls.

Den här veckan har jag i alla fall inte tränat nåt, har inte varit sugen alls och låtit kroppen vilat efter lördagens spinning.

Och förr i tiden hade deg gjort mig stressad; tänk om jag inte kommer igång igen!? 
Men nu vet jag att antagligen känner jag så för att kroppen/sinnet behöver vila och att när den är redo kommer suget tillbaka!

Och mycket riktigt!
Idag känner jag hur träningslusten kommer krypandes!

Dessvärre åker E till Stockholm på mässa idag och kommer tillbaka på lördag, och så jobbar jag till 17.30 idag, och imorgon ska Selina vara med mig och Alvin, så mån mer avancerad träning blir det inte förräns på söndag kanske. Men då lär jag vara taggad!
Den här känslan saknar jag nu!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Då kanske vi kan springa en runda ihop? Om vi fixar en barnvakt till Alvin!?

2014-04-03 @ 17:21:58
Postat av: Helena

När skulle vi hinna det då? Jag ha ju bokat långdejt med ditt barn oxå! På söndag ska jag springa första passet med Ida!

2014-04-03 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback