Jogging!

Har ju inte riktigt kommit i form eller förbi det där stadiet där jag jag försöker hitta på ursäkter för att träna.
"Jag borde nog vila idag", "jag prioriterar nog att umgås med min familj ikväll", "soffan är ju så hiiimla skön".

Men jag har faktiskt, på ena eller andra sättet rört på mig tre dagar i rad! Det är jag nöjd över! Jag vet att det kommer att släppa, att jag kommer att längta efter det, bara jag tar mig igenom denna period!

Idag blev det i alla fall en joggingrunda som även innehöll lite fotografering och backintervaller.



En fantastisk kväll att springa på!!

Och på Träningsglädje läste jag nåt inspirerande som jag anammade under löprundan idag. "If not now, then when?".
Läs mer här http://www.traningsgladje.se/2014/07/if-not-now-then-when/. Själv tänkte jag det när jag tänkte vända neråt igen i långbacken där jag körde intervaller. Ska jag ta sista biten? Njaäe.... Men...if not now, then when? Och så körde jag sista biten oxå!  

Nu ska jag sätta mig och njuta i kvällssolen! Lycklig och hög på endorfiner! 

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

tack för din kommentar hos mig - och vad glad jag blev av den! heja dig, och oss!!! många kramar!!

2014-07-03 @ 22:32:53
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback