Vinter på nytt!

Jag ska inte säga att jag inte var sugen på vår, som alla andra!
Men jag har haft en riktigt mysig vinterdag, och det har deg inte varit mycket av denna vinter!!

Först madrassåkning och snöbus på jobbet!!
Och sen promenad och bus med alla grabbar i familjen!
Alvin fick oxå prova på sin present på riktigt i snön!

Första halvan åkte Alvin gärna skoter.

På hemvägen skulle han dock gå själv och "ramlade" var femte meter, skrattade och busade och kastade snöbollar och hoppade ner i djupa diken, som brorsan. Dessvärre kunde han inte ta sig upp ur dessa själv, men det var inget som bekymrade honom. Däremot blev han skitarg när E gick ner och skulle hämta honom! "Alvin sjääälv!!!" gastade han över byn! Och skulle absolut inte åka på skotern. Som tur var kom en vän med bil som kunde ta med sig Alvin, annars tror jag aldrig vi tagit oss hem!

Mysigt med snö!!
Nu blir det sova! Imorgon blir det dagis för Alvin igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback