Shopping! -dag 51

Om man är luspank och höggravid så finns det inte mycket att shoppa, men man får glädjas åt det lilla!
Beställde idag två par stödstrumpor kompressionsstrumpor från Vårdväskan (är väl OK även om man inte jobbar inom vården...?)
Stödstrumpa, Cirkus
Stödstrumpa, Stjärnglans
Framförallt för den sista tiden av graviditeten, men de kan väl komma väl till pass även efteråt.
Snygga är de i alla fall!
Och det räknas som shopping! Wiihoo! Jag har shoppat! Den känslan!
 
Bara de passar. När man drar strl 39-40 i skostorlek är det alltid väldigt svårt att veta vilken strl man ska välja när det finns 37-39 och 40-42.
Jag tog de mindre, gissar att de har bättre effekt om de inte är lite stora. Bara de inte är supertajta så jag inte får på mig de...
 
Nu blire en promenad!
 
#blogg100
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback