Bra dag!

Började med frukost i soffan och Pettson och Findus på tv:n!
Sen tog vi tvillingvagnen och drog till lekparken! Fick även med oss kusin med familj och några extrabarn!
Eddie sov i vagnen hela vägen ner och senare en stund till i vagnen! 👍
Lite gnässig när han var vaken dock!

Också ett sätt att åka vagn...

Sen gick vi till farmor och farfar och kavla kams!
Eddie somnade och sov närmare två timmar till!!
Men var lite gnässig och åt mycket hela fm.
Sen vart det kväll och vi for hem.
Lite kvällsfika och sen la vi båda barnen, så de sov runt halv tio bägge två, i sina sängar!
Eddie somnade inte ens vid bröstet, förmodligen var han alldeles för mätt efter allt ätande! Utan somnade med tutten!

Och det enda rätta hade varit att lägga sig då, var tillräckligt trött, men jag prioriterade annat. Dock inte soffan utan min kropp och ffa min rygg!
Körde sista mamma mage-passet på nivå två och sen yogade jag!

Och det var så skönt så det förtjänar ett eget inlägg...
Sen blev det en dusch och bums ner i säng. UTAN att glutta på mobilen!

Mucho skön dag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback