Tröttdag...


Detta trots att jag gick och la mig vid nio igår och sov till åtta imorse...
Fast jag somnade inte riktigt då. Tio kanske. Kollade amningarna inatt oxå, då det känns som att det är mycket stök på nätterna...
Strax innan 22.
00.10
02.nånting
04.43 typ 
Och sen strax efter åtta.
Nästan varannan timme...
Klart man är trött... 

Har iaf hunnit med att städa och bada idag.  Ensamma på Koppelhällan var vi!
Synd om alla som jobbar, tur för oss!!
Eddie gick provbada första gången idag! (En liten stund och jag höll koll så han inte frös) Han älskade det! Sist vi badade i baljan så sparkade han så halva tvättstugan var dränkt. Nu var det ju bara att sparka järnet! 
Inte så kul att kliva upp dock...

Blir en tidig kväll ikväll oxå, hoppas på mer energi imorgon! 


Kommentarer
Postat av: Morma

Kanske dags å testa med tillägg på kvällen, så du får sova. Eller använder han dig som tutte?

Svar: Han använder mig som tutte!
Helelena

2015-08-25 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback