Träning!

Har blivit mycket promenader, och det är så skönt för jag har kommit tillbaka dit där jag inte hittar ursäkter att inte promenera, utan hittar tillfällen där jag kan promenera!

I lördags gick jag ju ner på Hammarn med tvillingvagnen, till cruisingen.
Sen igår gick jag först ner på Hammarn med tvillingvagnen och sen hem igen med Emmaljungan med Alvin i!
Fast vi stannade på bron i säkert en halvtimme och kastade sten i vattnet oxå. Så kul när man inte är stressad utan hinner med att stanna och göra sånt som Alvin vill och inte alltid säga "Nej, kom nu!" 
Annars har det gått trögt med mammamagen... Har fyra pass kvar av första steget... Konstigt att det ska vara så svårt när det tar fem minuter!
Fast det är nig inte för att det är jobbigt utan...tråkigt.

Men mitt mål är att bli klar med första steget denna vecka! Fyra pass på sju dagar är INTE omöjligt, så det ska jag banne mig klara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback