Tar det lugnt.

Som jag berättat så har vi det lite jobbigt för tillfället.

Men det har inte blivit värre i alla fall.
Ingen värre ångest men ff sömnbrist.
Är det inte det ena så är det det andra som håller mig vaken om nätterna.
Men de senaste nätterna så kan jag somna om fort i alla fall och inte bli liggandes vaken i nån timme.

Vi har oxå denna vecka flyttat ner till Svärföräldrarna för att jag inte ska stressa upp mig över hämtning och lämning av Alvin och så, utan veta att det alltid finns hjälp nära om det behövs. Så vi fiser mest runt på dagarna jag och Eddie. 

Idag efter frukost la vi oss i sängen igen!
Det är lättare att koppla bort allt annat när man inte är hemma!

Så vi lever och tar en dag i taget!
Eller egentligen en minut i taget.
Just i denna minut känns det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback