Meatless monday!

Försöker äta vegetariskt i alla fall nån gång i veckan. Och fisk nån dag.
Idag blev det ugnsbakad sötpotatis med chevré med stekt lök och spenat.
Det var gott!! Recept från Ica-appen, billiga veckan.

Enkelt, men potatis tar dryga timmen i ugnen, så bara man kommer ihåg att ställa in den så går resten fort! 

Annars gnäller jag över snön som alla andra. När vinterkläderna är bortplockade, däcken bytta på en bil i alla fall och alla pulkor och skidor bortplockade har jag svårt att se nån glädje med denna snö!!
Gissar att det snart är två deci!

Men men, tror att den ändå kommer att töa bort rätt fort, och det går ju inte att göra nåt åt det, så nu ska jag sluta låta den ta energi av mig. Finns betydligt värre saker i världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback