Sommarkväll!

Solen har skinit hela dagen och ikväll blev det årets första gräsklippning. 
Inte planerat, men behövligt!! 

Kanske totalt ointressant för gemene man, men om man känner mig vet ni att jag gillar gräsklippning!!
Det är min....hemmaterapi. Och these days; egentid!! 

Jag älskar att det blir snyggt! Jag älskar att lyssna på radio/podd, vilket jag aldrig gör annars typ! Och jag gillar att mina tankar får utrymme, vilket de sällan de får annars. Och särskilt inte med två barn hemma hela dagarna nu!

Och när det är så här vackert är det rena fröjden!
Egentligen hade jag ju tänkt att verkligen vila mina ben idag, för att vara i toppform imorgon på vårruset, nu blev det i stället en två timmars promenad med motstånd. Men jag tror de ska orka ändå! Men nu blir det sängen, så är förhoppningsvis huvudet piggt imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback