And I'm back!

Efter en medveten vilodag (söndag) och två totalt energilösa dagar så tog mig idag (eller ikväll egentligen, har legat på soffan resten av denna dag oxå) i kragen och tog mig ut på ett löppass!! Var ju riktigt längesen jag sprang nåt, men ned hösten kommer löpsuget, och det är ju nästa moment i Ica-klassikern, så nu är det ju bara att köra på!

Och som det gick!!
Har känt mig tung och långsam men idag kändes det nästan som jag flög fram!!

7.01 blev snittiden, men då var den sista påbörjade km (40 m närmare bestämt) 9.53, räknar man bort det blir snittet 6.79. Och de första 500 m gick jag oxå, så om man räknar bort det så var jag nästan nere på 6.30! Och det känns bra för att vara mig och skitbra för att inte ha sprungit på länge!!
Tackar styrketräning och barnvagnspromenader för det!!

Happy runner!!

Och när jag kom hem sken solen fantastiskt fint bakom berget (mycket finare än på bilden) och för första gången i sommar lyckades vi få upp Draken i luften!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback