Dag 189

*40 min crosstrainer!
Första gången på min egna!!
.
Men shit vad jobbigt det var!!
Trodde att skidåkningen och crosstrainern skulle matcha varandra bra, men det känns som om jag tappat en massa!
Plus att motståndet måste vara starkare på denna, fick köra nästan hela passet på 2:an, började på 3:an som jag brukar göra, men det gick bara några minuter!!
.
Och om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag tappat såååå mycket.
Hade velat göra mera idag, men då det är styrketräning imorgon, så känner jag att jag inte ville ta ut mig så jag har träningsvärk imorgon, utan kör på rejält då istället!
.
Men det känns inte som nån bra träningsvecka!!
Blir mångra skidvarv på torsdag, bara det inte är för kallt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback