Lucka 24: Berätta om fem fina saker du upplevt i december.

Hmm, jaha, vad kan det vara då?

-Första skidturen!
-När alla i familjen blev frisk från magsjukan. Inte bara att vi blev friska, utan för att vi alla kändes så tacksamma över livet (oj vad djupt detta låter nu då) men vi gick bara runt ute och var glada, ingen som var sur eller gnällde på hela dagen, vi bara njöt och hade en mysig dag, eller helg skulle jag nog påstå!
-Igår när vi lyssnade på julkonsert i kyrkan! Sista låten, när tre körer och en mycket duktig solist sjöng O Helga natt!! Magiskt!!!
-Och igår då när vi vann på V75! Inte så mycket, men mer än inget!
-Tillsist så samlar jag ihop de fina, underbara vinterdagarna som jag och Alvin varit ute på promenad och njutit av livet!

Nåt som jag inte kommer att bära med mig som ett fint minne är denna natten. Alvin är vaken och skriker och klockan är 03.49 när jag skriver detta...
Vet inte vad det är, det är ungefär som när han var liten och hade ont i magen...
Men nu ska vi prova att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback