Sömnlös...

Verkar som om sömnen hoppat över mig inatt... Alvin och pappan sover i alla fall gott.

Kanske beror det på att vi sov till 10.10 idag!?! Och sen har vi mest bara åkt runt och grejat, inte gjort av med så mycket energi.
Har hunnit med både en fika hos svärföräldrarna, soffhäng på Näset och julmarknad. Fick inte så mycket julkänsla kanske, men jag vann ett ljus på lotteri, köpte ett tunnbrödpaket och ett par tjocksockar till Alvin!

Nu är jag sugen på att börja träna igen i alla fall! Har inte tränat på 1,5 vecka! Men har inte haft så mycket ork heller. Tänkte pröva att börja lite lugnt på crosstrainern och köra lite lättare styrka här hemma i morgon. Får se hur det känns!

Näe, nu måste jag försöka sova!!!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback