WeekEND

Har haft ännu en härlig helg!
Fredagskvällen bjöd vi vänner på mat och såg läskig film!

Lördagen bestod av promenad med bästaste I. Vi hann med både att gå på "stan" och kika i affärer, promenera och äta lunch i slalombacken. Sen kollade jag lite när Selina åkte slalom innan jag och Alvin for hem och stökade lite. Sen for vi ner till vännerna i backen där E hjälpte till med snickring och som tack bjöd de på middag. Och medans killarna fortsatte snickra kollade kvinnor och barn på Mellon!

Dagen har bestått av att älska, ömma och vårda förkyld bebis. Jag fick dock en paus då jag och Ida bestämt att vi skulle prova om vi hade några snowboardkunskaper kvar. Var väl en 6-7år sedan vi åkte sist! Men fem åk blev det, inga vurpor men ont i ben och fötter. Denna lift!!!

Får se vilka muskler vi använt imorgon gissar jag! :)

Nu blir det soffan!

Och en bild på en sjuk kille, som gillar lurar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback