Intet nytt!

Här händer inte mycket spännande vill jag lova! Nu är ju alla roliga helger över, de flesta har börjat jobba och vi...bara är.

Har dragit den andra riktiga skitskidturen på rad! Denna gång var det dåligt spår, men allra jobbigast var att nysnön fastnade under skidorna så bitvis gick jag, även nerför. Till och med så att Runkeeper sa : time paused... Upplyftande!

Men men, all träning är bra träning!
Och sen när jag skulle gå och duscha så gick jag ett infall och tog en sväng förbi gästrummet och körde ett ganska tungt styrkepass istället! Bra skit!
Har även hunnit med att dricka kaffe hos en vän, och såklart myst med Alvin! Alltså har jag sysslat med sånt jag tänkt syssla med! Bra!

Imorgon blir det Sundsvallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback