Jobbar mot målet!

Efter egentligen inte ha gjort nåt vettigt idag så lyckades jag klämma in ett snabbt tabatapass innan vi skulle iväg och grilla.

Körde
1. Crosstrainer
2. Magindragningar på boll (nån som fattar? Plankanposition på raka armar och ben på pilatesboll och sen dra ihop benen under magen. Men orkade inte alla så det blev en annan magövning oxå)
3. Utfall m bicepscurls.
4. Springa på stället, så fort jag kunde!
5. Plankan
6. Djupa benböj med axelpress med Alvin (som min syster lärt mig). Fast inte i tabata, bara 15 st, med en paus.

Snabbt, enkelt men svettigt!!
Gilla tabata!!


Kommentarer
Postat av: Maria

15 st är ju svajnbra!! Å du är grym som bara kör och kör!!

2013-06-03 @ 21:09:28
Postat av: Helena

Tack! Ja, nu gjorde jag ju inte 15 i rad, men det blev 15 tillslut och de sista var nog inte helt korrekta, men de var där!!

2013-06-03 @ 21:53:37
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback