Dålig idé!?

Tänkte att jag skulle springa en sväng eftersom jag inte gjort nåt på flera dagar. Funderade på att vänta till kvällen men då kanske man hinner tappa suget och så ät det ju hockey och så, så jag körde ändå.

Hittade en perfekt runda som visade sig vara strax över 5km och mest skogsstig!

Men efter 3 km hände nåt.
Vet inte om det var vätskan i kroppen som tog slut, värmen som blev för mycket eller helt enkelt min hjärna som svek min kropp. En konstig känsla i kroppen som ville stoppa mig.

Det var inte benen som var för trötta och det var inte flåset heller, kände noga efter och det kändes bra!

Det var nåt annat. Så de sista 2km kämpade jag för att springa så mycket som möjligt, men till slut så gick jag mest.

Hemma är jag i alla fall.

Tomaten.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ser ut precis som jag kände mej när jag försökte springa på GC! ;P

2013-05-19 @ 12:25:41
Postat av: Maria

Säkert värmen!

2013-05-19 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback