Julen över...

Så var julafton till ända..
Många fina klappar blev det... Jag fick bland annat...
  orsasparken.gif (15286 bytes)(Orsaspark)
Som sagt, fina klappar.. Dessutom fick jag en service och lagning av min bil av svärfar, böcker, kläder,
50 min ansiktskur på , pengar, spel och mycket mer...

Nu har vi spenderat juldan med V hos svärföräldrarna. Snart ska vi handla lite mat till kvällen när det blir utgång på Hotell Hammarstrand, med förfest hos mig och middag med min kompis L och hennes pojkvän L.

Stor julkram och god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen det är ju lysande...du är mkt välkommen/

2006-12-29 @ 16:22:50
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Helena

Svar: Hanna
Japp, ska bli underbart tror jag... Tack så mycket!

2007-01-02 @ 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback