Jullov!!

Ja, nu har precis sista barnet gått hem... Och det är min sista dag på jobbet innan jul... SÅ SKÖÖÖÖNT!!!
Nu är jag ledig i nästan två veckor. Vad jag ska göra är en annan femma... Sova i alla fall... Sen lär det väl bli lite snickring i min blivande sambo E's hus, vilket jag ska flytta till innan januari månad är slut.

Men först är det jul som är min allra bästa högtid!! Finns inget som slår julen, det enda som fattas i år är snön! Men jag är nog inte den enda som saknar den...

Näe, nu måste jag åka hem, för förhoppningsvis har min sambo lagat middag åt mig!

Kramar
/Helena

Kommentarer
Postat av: Kicks

Det här ska bli väldigt spännande! Se nu till att lägga ut hela ditt liv Helena, du berättar ju aldrig nåt så nu har du chansen!

2006-12-22 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback