Håhåjaja..

Vardagen rullar på...

Och nu är våren här på allvar!!
*Sommardäcken sitter på!
*Igår var jag ute och krattade, för nu har nästan all snö smält på våran gård!
(Jobbigt och tidskrävande, speciellt när man gör det själv... Men ändå så himla skönt för det blir så fint!!)
*Vi var ute med barnen på jobbet igår och letade vårtecken, det var skoj!
*Det är lerigt och grusigt inne!
*Man vill spendera all ledig tid utomhus!
*Jag torkade nytvättade sängkläder igår ute på ca en timme!
*Det tar inte längre 45min att klä på alla barnen för att gå ut!
Osv, osv...

Har aldrig riktigt vetat att jag gillar våren så mycket, om man bortser från all skit som dras in då...
Men nu känns det riktigt bra! Trots att jag fortfarande är less på jobbet och så, så spritter det lite av vårkänslor i kroppen!

Hoppas jag kan bjuda er på lite vårkänslor också, om ni skulle råks på sakna de!









Sist men inte minst några andra med vårkänslor!!


Över till nåt annat. Ikväll är det Grey's igen!! 
Det bara fortsätter att vara den bästa serien nånsin..

Låt oss hoppas att den aldrig tar slut! Fick Säsong 2 Del 1 igår, efter en väldigt lång väntan, så nu kan jag fortsätta kolla på Grey's när jag vill. I och för sig är det väl bara att beställa Del 2, men ekonomin är itne som bäst just nu... Eller jag trodde det skulle bli denna månad som skulle bli jobbig, men det blir nog förmodligen nästa i och med att allt är på fakturor Ellos ca 1000:-, Jotex ca 1000:- Statoil ca 2000:- just nu (Nya sommardäck)... Tandläkaren ville att jag skulle komma på besök också och det är ju aldrig gratis...
Hmm Kommer aldrig att komma ifrån att "Pengar gör dig inte lycklig, men fan så mycket lyckligare"

Funderar därför på om det vore lämpligt att kolla synen denna månad, om det inte dyker upp nå oväntade räkningar. För det känns som om det vore dags för det nu... Har ofta spänningshuvudvärk, känner att jag väldigt ofta går och anstränger ögonen för att se, torra ögon, osv... Kollade synen för kanske 4-5 år sedan och då hade jag början till brytningsfel och om det inte läkt sig själv så kan man ju ana att det blir sämre med tiden, men jag går och gruvar mig eftersom det brukar bli så dyrt!!

Hare bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback