Listtajm!!

Blond eller Brunett
Blåa ögon eller bruna ögon (fast jag har det inte själv...*snyft*
Vanilj och Choklad!
Hund eller Katt (Måste jag ju säga eftersom jag har en..)
Christina Aguilera eller Britney Spears

Lip-Stick eller Lip-gloss
Rock eller Rap
Rosa eller Lila
Tv eller Dator (Kan bero på att vi bara har tv hemma...)
Hockey eller Fotboll (Det är nåt visst med hockeyrumpor!!)

Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Guld
eller Silver(Oh, svårt svårt svårt... Bara man håller sig till samma så spelar det ingen roll...)
VH1 eller MTV
Sanning eller Konsekvens (Det vet jag efter helgen spel...)
Harry Potter eller Lord of the Rings (Hmm... Är ju helt olika genre... Båda är ju bra på sitt sätt...)
Vinter eller Sommar (Men det gör ju inte att jag ogillar sommar, men då kan man ju inte åka skoter eller snowboard eller ha snöbollskrig... Inte för att jag varken har åkt skoter eller snowboard hittills iår, men jag gillar ju att göra det i alla fall)
Stjärnor eller Månen (Hmm... Vem har funderat över såna frågor?? Faller nog på att jag alltid sover så dåligt när det är fullmåne..)
Sko eller Sandal (För jag är alltid så varm om fötterna.. Går i sandaler/tofflor barfota från maj till september om det är en bra sommar...)

Bad eller Dusch (Är såååå härligt att glida ner i bubbelbadet! För att inte tala om somrarna!!!)
Syster eller Broder (Har ju adlrig provat på detta med brorsor...)
Svart och Vitt !!
Långt hår
eller kort hår (Ahh... Ja, jag har ju provat på båda.. Det är skönt med kort hår,. och billigt med schampoo, men det blir så mycket fix och sånt som jag aldrig har tid eller ork till...)
Klänning eller kjol
Mobil eller telefon (Kan ju göra så mycket mer än bara ringa med den...)
Lägenhet eller hus
Tall eller gran (eftersom jul är min favvo..)
Ring och halsband !! Älskar acceccossiarer.. Fast jag kan inte stava till det...
Jordgubb eller hallon
Sverige eller Norge
Höst eller vår  (Pest eller kolera... Eller kanske inte såå hemskt, men jag gillar ju sommar och vinter!!)
Jeans eller leggins
Jul eller påsk
Tv-spel eller data-spel (Helst åttabitars... Åsså skulle jag vilja ha nintendo Wii

Afrika eller Asien
Bil
eller buss
Nagellack eller läppstift (Tycker jag ser ut som en hora med läppstift...)
Hav eller sjö (Har i alla fall bäst tillgång till sjöar.... Och så är de ju söta!)
Husdjur eller bondgårds-djur
Mercedes benz eller BMW

Nyår och Midsommar!!
Hetro eller bi
Plugga eller arbeta (Här är det däremot definitivt pest eller kolera... Jag väljer semester!)
Fängelse eller döden
Löshår eller Äkta
Ipod eller MP3 (Har inga erfarenheter av iPod...)
Lång eller kort
Snowboard eller skidor (Definitivt! Sist jag provade åka skidor skulle jag hjälpa till i ett fackeltåg... Jag skulle typ hjälpa de som ramlade och så... Den enda som ramlade var jag!!! Sen dess har jag inte åkt nå mer skidor...)

Guns n' roses eller Iron Maiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback