Och jobb igen..

Så var den sköna helgen över...

Den blev ungefär som jag tänkt... Förutom att V har fått stafylokocker i munnen...
Vilket inte varit det lättaste för nån av oss...
Men skotertävling var jag på och Lergodset.. Riktigt roligt... Lovade dessutom att hjälpa C och D att lägga golv, så seg på söndagen fick jag hålla mitt ord... Som tur var, var det inte så mycket som skulle göras... Vilket jag jublade över senare för värsta huvudvärken svepte in i min skalle...


Vi har även bestämt tapeter nu...
Det blir en fondvägg med denna tapet, fast mörkare men det syntes inge bra på datorn... Det är blommönster på den..

OCh så blir de övriga väggarna olivgröna.. Tror det blir skitfint!!


Och nej kära lillasyster... Har inte lärt mig autentisk nu...


Och så är man tillbaka på jobbet...
Har precis fått höra att vi är den enda avdelningen i Hmd som inte har fått magsjuka/vinterkräksjuka än... För båda går på de andra avdelningarna..  *Håller tummarna* Vill inte ha hit nån kräksjuka!!

Må dra nu!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback