Snart flytt!!

Dags för ett nytt inlägg kanske...
Ja, nu har jag börjat packa så till helgen blir det flytt till Pålgård. Det är Pålgård som man ser till vänster på bilden nedan. Gräddhyllan liksom... =)



Nu återstår bara att se om rörmokaren kommer och hinner göra klart allt i badrummet. Kakel och klinker är klart, nu är det bara resten av grejerna kvar...=)
Ihelgen var jag och E till Härnösand och hämtade en varmvattenberedare. Så nu är den oxå ordnad.

När vi ändå var där tänkte vi att vi skulle hälsa på Lillasyster som jobbade. Det var lättare sagt än gjort.
När vi frågade efter vägen så sa hon "det är direkt efter bron till vänster, kanske 200m". Ok, lät ju ganska enkelt, har ju varit där förr så jag har lite koll på hur det ser ut. Så vi parkerar alldeles efter, och börjar gå. Men inser att när, det är nog inte till vänster, vi provar höger istället, där själva torget ligger, hon kan ju ha sagt fel. Men när vi irrat runt 20-25 minuter i -15 grader är det inte så kul längre. Vi frågar efter vägen i en kiosk. Då visar det sig att det låg tre gator upp från bron, INTE driekt efter bron. Och det enda hon säger till svar är "Men, å, det känns ju typ som direkt efter bron"  Hmm, jag säger som min förre detta chef, "Det som är självklart för mig, behöver inte vara självklart för dig."

Jaja, nog om det. I söndags var vi till Sundsvall igen, E, V och svärföräldrarna.

Vi handlade det sista till badrummet så att vi ska kunna göra klart det före beboning... bl.a handdukstork, blandare till handfatet, duschstång, glashylla, tvättkorg och lite sånt smått.

Så denna helg försvann helt till bilåkning, kändes lite trist, satt i bilen och såg alla skoterspår, för att inte tala om skotrar. MÅSTE ta fram skotern!! Får bli efter helgen när vi flyttat, får njuta av såna här bilder så länge...




och det får avsluta detta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ääääääääääääääh.

2007-01-23 @ 13:36:49
Postat av: Anonym

äääääääääääääh

2007-01-23 @ 13:37:02
Postat av: Anonym

varför kommer inte mitt namn med nöär jag skriver inlägg??
//Kickan

2007-01-23 @ 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback