Utmaning

Såg att jag blivit utmanad av syster, så då är det väl bäst att man gör det då...

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Var till Orsa på semester... Körde folkracebil på isbana, obeskrivligt skoj!!


Vilka länder besökte du?

Sverige, räknas det?? Var i alla fall till Orsa, vilket jag aldrig varit förut...

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

30 juli, för då fiarde jag och E ett år. Vi var till Ö-sund och åkte Thomeé till Verkö slott med hans familj. Sen hade vi en mysig hemmakväll alldeles själva. (Med det räknas V in)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Ofrivilligt, men ändock, Boten Anna med Basshunter. Shakira feat Wyclef Jean med Hips don't lie, den gillar jag"

Vad gjorde du på din födelsedag?

Bjöd på tårta till alla nära och kära. Sen blev det lite fest och sen drog vi iväg till min lilla systers dåvarande ragg på mer fest.

Vad hade gjort ditt år mer njutbart?

Pengar. Eller ja, alltså jag tror inte att man blir lycklig av pengar, men bristen på de kan då verkligen göra en olycklig. Och detta har varit ett orosmoment varje månad sen man betalat räkningarna och insett vilken budget man har kvar för resten av månaden...

Hur höll du dig från att bli galen?

Umgicks med vänner  (jag och mina tre närmaste, I, L och C for på minisemester till Duved), tog mig tid att umgås med de jag älskar, t.ex en natt i stugan med E.

Vem var den bästa nya person du träffat?

Hmm... Svår fråga, vet inte om jag träffat så många nya personer. Tycker ganska bra om de gamla jag har!
Men såklart har det kommit många nya stjärnskott på jobbet, (barn alltså) och de tar ju alltid en speciell plats i hjärtat.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?

Nja, vad jag minns hade jag inte tänkt mig så mycket... Men jag har "stadigt sällskap" som det så gulligt heter, fast jobb och goda vänner, så det är alltid nåt tycker jag.

Förhoppningar om 2007?

*Jag hoppas att jag inte kommer att ha ont i magen lika ofta som tidigare p.g.a pengar, eftersom jag och E kommer att dela på måandskostnaderna, och det känns verkligen skönt!
*Att det kommer att funka att bli sambo, ve och fasa, vi kan ju lika gärna börja hata varandra.
Nu tror jag ju inte det eftersom vi har varit sambosar sen augusti och överlevt hittills...
*Att jag ska ta mig utomlands!!! Eftersom jag aldrig lyckats med det tidigare...
*Att jag ska bli av med alla överflödskilon. Känner i kroppen att det börjar dra ihop sig till ett ryck igen...


Ja, det var det.

Nu ska jag åka och inhandla middag och tillaga tills E kommer hem efter första dagen på jobbet i år. Själv tog jag en extra dag ledigt och börjar inte förrän i morgon!!

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Marajja

Bra att ni lyder mina önskningar! ;)
Hörde att ni börjat kakla! Va kul!!

2007-01-04 @ 09:03:09
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Helena

Svar:Marajja

Japp, nu sitter snart allt kakel!!! Känns så himla skönt att äntligen komma vidare. Samtidigt så kommer det fram mer och mer småsaker som ska göras som liksom bara försvinner när man planerar. Bara som att foga,och silicona i hörnen och sånt. även fast man vet det, så tänker man inte på det när man planerar... Men som sagt, det känns skönt att det rör på sig i alla fall!!

2007-01-04 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback