Lista!!

Snodde en lista av Syrran!


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick spendera nästan en hel dag med Selina! Och att jag hittade en massa fina saker i Sundsvall!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov för fullt!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste mina bekantas bloggar.
Det sista du sa högt? Carro är ju rolig hon!
Det senaste någon sa till dig: Carro för ju hem runt ett.
Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt? Pasta con carne
Vad var det senaste du köpte? Ett par nya skor på indiska! Såna här:
Visa mer information
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt med svaga vindar
Godaste glassmaken? colaisglass, och daimglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe,  man kan omöjligt bli kär bara av att se varandra. Men det kan ju alltid starta processen.
Sover du tungt? Som en stock! Och ännu djupare om jag har druckit.
Drömmer du mardrömmar? Var ganska länge sen faktiskt, men visst händer det.
Trivs du med ditt jobb? Ja, med själva jobbet i sig, med barna och det. Sen är det så mycket runt omkring som inte alltid är så roligt.
Favoritklädsel? Nu för tiden är det leggings och en tunika/lång tröja.
Favoritlåt just nu? Nelly furtado - Say it right
Vad ser du om du tittar till höger? Modemet, vägguttag och blå gardiner
Vad gör dig glad just nu? Selina, mina vänner och fint väder!
Och att det bara är en och en halv vecka kvar till semester!!
Vad ska du göra härnäst? Betala en räkning från Bonnier, Camilla Läckbergs bok Tyskungen.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Neutralt..
Favoritgodis? Chips!! Och just godis är saltlakrits.

Kläder just nu? Trosor, E's knälånga badshorts från DeVal, BH, ett grönt linne från Lindex och foppatofflor.
Sommarplaner? Gräva dränering, byta panel(?), bygga bro, bada o sola såklart!
Hur många kuddar sover du med? Ligger och läser med två, men när det är dags att släcka och sova kastar jag bort en.
Spelar du något instrument? Har spelat piano, trummor, bas och en smula gitarr i kortare stunder. Saxofon spelade jag i fyra år förr i tiden.
Morgon eller nattmänniska? Ja, definitivt inte morgonmänniska i alla fall!!
Vad är viktigast för dig? Att må bra,  å mina nära och kära!
Är du kittlig? Ja, fast ibland orkar jag bara inte..
Snarkar du? Hmm, beror på om du frågar mig eller E
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Kom en konstig stor sak med sprötar och stora vingar häromdagen när jag var ute, var riktigt snuskig!! Annars är spindlar rätt otrevliga!
Stökigt eller välstädat? Det är stökigt men jag vill ha välstädat!
Längtar du mest efter just nu? Semester!! Och utomlandsresan till hösten!!

Kommentarer
Postat av: C

carro för ju hem runt ett? vad då?

2007-07-10 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback