Glasögonorm!!

Igår kom glasögonen!! Så nu är jag en glasögon orm...
Känns konstigt!! Känns både som om att alla ser att jag har glasögon och att de inte alls passar mig och de bara syns syns syns!!!  Förhoppningsvis är det inte så, utan det bara är ovant för mig...

 Typ såhär ser ena paret ut, det "diskreta" paret..

Och den andra paret hittar jag ingen bild på, men de är gröna och ja typ... sådär.... Äh, alla som läser detta lär väl ändå se mig nån gång inom en snar framtid...

Ja, det var väl mest det jag ville säga...

Ikväll ska jag på sminkparty i alla fall... Har inte tidigare hört talas om det, men why not, det finns ju partyn för allt annat så... Det ska i alla fall bli riktigt skoj hoppas jag. För tydligen ska man få tips och råd på hur man ska sminka sig och vad man ska använda och vilka färger man passar i.. Ska bli skitskoj, för jag kan verkligen inte sminka mig. Oftast använder jag inte ens smink, är som ingen mening att klä upp sig och sminka sig för att åka på jobbet, är ju alltid samma människor man träffar. Och när man sak gå ut, så blir det alltid samma lika som alla andra gånger.. Så jag hoppas att det egr nåt att gå på detta party.. Sen att jag inte kommer att ha råd att handla nåt var ju en annan femma, tipsen ska vara gratis i alla fall!!

Nu sak jag msygläsa andra bloggar..

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Kan man inte få en bild??????????????

2007-05-24 @ 14:14:57
Postat av: animi

De var fina.. Men jag får ju se den live i helgen kanske..

2007-05-24 @ 22:05:11
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback