Uppehåll...

Har vart lite tomt här... Har varit hemma med magsjuka, eller jag har inte haft magsjuka, men E och V har haft det, och då känns det inte så bra att åka och jobba med en massa barn... Det brukar spridas så fort ändå sånt där.. Och då har vi ju fortfarande ingen dator hemma...

Vad har jag gjort sen sist då...  Jo, i lördags fick jag äntligen träffa lillprinsessan Selina!!  Hon var så söt!! (se bilder på systers blogg)  Sen for vi upp till stugan och bjöd svärföräldrarna och Johanna på grillat.. Sen sov vi (jag, e och V) kvar där uppe. Mysigt!! Men som vanligt när vi är där så är det så lugnt och skönt att jag och E dråsar i säng samtidigt som V... Så ingen romantisk afton för två, utan snark och pust och stånk och stön med tre i samma säng i stället... Men det är skönt i alla fall att komma bort från vardagen lite.. På söndagen kom en kompis till V och hälsa på, men han var så tjurig och ville inte leka (Vilket senare skulle visa sig bero på magont och en väntande magsjuka). Sen kom min kusin med familj och hälsa på, lyckligt ovetande om Vs analkande magsjuka.. Min kusin har två barn, och den yngsta är nog den gladaste lilla ungen som funnits på denna jord!! Han bara skrattar och gurglar och flinar och skulle kunna tina upp ett hjärta av sten... Snacka om att man blir löjlig själv och gurglar på, inte konstigt att han flinar, som man löjlar sig framför honom... Han måste fundera över vilka idioter man är... =)

Sen så blev det väl inte så mycket mer än hemma sittande p.g.a magsjukan...
Bara satt hemma och läste och glodde på en massa dåliga tv-program... Men det avr ganska skönt i alla fall...

Idag så for jag på jobbet igen, sov på soffan inatt så jag inte skulle dra på mig nå bakterier...
Och idag så avr vi till brandstationen på studiebesök.. Det var jättespännande och kul tyckte barnen, och var lagomt malliga när de fick åka med brandbilen!! Mindre roligt blev det när en av brandmännen fick den lysande idén att starta sirenerna inne i själva bilhallen, där brandbilarna står...Inge dåligt ljud alls därinne heller... 
Hälften av barnen blev dörädda och börja grina!!
Men det gick över och sen traska vi nöjda och belåtna tillbaks på dagis!

Hare bra tills vi träffs igen!!

Kommentarer
Postat av: kickan

hahahahahahaha lyckat!!!!

2007-05-11 @ 10:09:25
Postat av: animi

Jag fick låna bilen så jag åkte in i går kväll.. men tack iaf! Hade ni roligt i stan?? kram

2007-05-12 @ 14:20:10
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback