Piggelin!!

Jaha, då har man gjort det igen, två dagar i rad!!
Gått till jobbet alltså... Och i morse stod väckarn på 04.30, eftersom min arbetsdag startar kl. 6.00...
Sen att jag varit så nervös för att försova mig, så jag vaknat ca 75 gånger, det kommer ju inte att göra mig piggare under dagen... Vid halv två klev jag upp, för då trodde jag att jag råkat stängt av alarmet och försovit mig... Gissa hur lycklig jag var att jag fick krypa ner i sängen igen??

Jaha, så idag töms byn.. Folk går man ur huse för att dra till storstaden och heja på våra hjältar!! Idag är dagen för premiären för Allt för byn!! Hoppas att det går riktigt bra nu då!! Och att de får lysande recensioner!!

More adds till önskelistan oxå...
-En svart mascara som trollar ögonfransarna extra långa och fylliga!!
-En riktig stekpanna!! Ingen sån där "två för 169:-" på IKEA, har flera såna och INGEN av de är platt i botten!!

Jaha, så var det allt för denna gång...

Nu blir det jobb!!

God morgon på er!!

Och Lycka till, till er!!
Deltagarna

Kommentarer
Postat av: Mor

Gu´va´du ä´ hurtig!!! Kram

2007-11-06 @ 08:09:37
Postat av: animi

Jag vet inget än, tyvärr.. Hoppas på att få brevet jag väntar på snart.. Då får jag veta hur de går.. Har du hört hur de gick för killarna??

2007-11-06 @ 21:12:17
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Hanna

För långa fylliga och då menar ajg låååånga, kan jag rekommendera Isadoras nya mascara... :)

2007-11-09 @ 08:29:10
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Helena

Johanna: Ok, kommer du hem nåt??
Hanna: Det låter ju kanon, vet du vad den heter??

2007-11-09 @ 13:13:52
Postat av: Sis

Önskelista till jul:
En väska, typ sportbag
DVD-box "Little Britain"
Presentkort på Living in Sweden
Det är typ det enda jag kommer på.
Ni får fantisera fritt!

2007-11-09 @ 15:00:47
URL: http://josblogg.blogg.se
Postat av: Helena

Mumlan: Dig har jag ju redan handlat åt, hoppas du tycker det är lika bra som jag tycker!!

2007-11-11 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback