Utmaning

Kickan utmanar mig i att berätta en massa sanningar om mig.

Reglerna
Länka till den som utmanat dig. Skriv 7 sanningar om dig själv. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. Lämna ett meddelande till dem du har utmanat.

Detta är så jävla svårt...
Första sanningen om mig: Hade min första (eventuella) migrän för några veckor sedan. Om det nu var migrän, jag hade huvudvärk hela dagen, och tillslut visste jag inte om jag skulle kräkas eller ramla ihop, om jag ens skulle klara av att köra bilen hem.. Tror det var det närmaste migrän jag kommit, känner mig lyckligt lottad över det, för jag har hört skräckhistorier om hur det kan vara... (För den delen har jag huvudvärk nu oxå, riktig dunkande och har haft hela dagen...)
Andra : Jag brukar ligga på köksgolvet väldigt ofta, raklång, knäpptyst och filosofera. Det är väldigt skönt för ryggen och avslappnande på nåt sätt att bara ligga och låta tankarna vandra.
Tredje : Jag är mörkrädd!! Eller.. Jo... Trodde inte att jag var det, trodde jag växt ifrån det,men om det är mörkt och jag är hemma själv, så kommer jag på mig själv att vara på helspänn.. Häromkvällen gick säkringen så det blev alldeles kolsvart, och när E gick ut för att byta säkringen blev jag jättenervös!! Fast E var hemma!! Och dessutom brukar jag försöka att inte tänka på alla läskiga filmer jag sett genom åren om jag råkar bli ensam hemma när det är mörkt, för det brukar bli läskigare då, och vad gör man när man inte ska tänka på nåt?? Jo, man tänker på precis det!! Läskigt... Och ändå fortsätter jag att titta på skräckfilmer...
Fjärde: Efter allt snickrande har jag upptäckt att jag faktiskt lärt mig saker under tiden!! Häromdagen skulle jag åka och köpa plank, 2"6 eller ja, nu mäts de ju i cm och heter 45/145. Och när jag kom till sågen och skulle fråga efter de såg jag de i en hylla, innan jag hade fågat efter de. Jag kände igen de utan att behöva mäta de!! Jag som imponerats av E tidigare som vet hur stora bräder är utan att mäta, och nu kan jag det själv!! Är faktiskt lite impad över mig själv...
Femte: Just nu sitter jag och fördriver tiden på jobbet i hopp om att E ska ha lagat mat tills jag kommer hem!! (Vilket han faktiskt brukar göra nuförtiden)
Sjätte: Jag fullkomligt älskar julen!! Eller det är nästan mer det runt omkring, innan liksom. Inte just själv julafton, utan allt pyntande och mysande med ljus och glögg, umgås med nära och kära, titta på "Ensam hemma"-filmerna, vilka är ultimata för att få fram en äkta julkänsla.
Sjunde: Hmm, vad detta var svårt då... Hade det varit åtta hade jag säkert kommit på sju... Hmm, få se nu då...
26:e januari ska jag på Evergrey i Östersund med käre kusin A!! Ska bli skitskoj!! (Har inga biljetter än, men vi ska dit i alla fall, annars finns risk att A typ halshugger mig eller nåt lät det som...)


Ja, bättre än såhär blev det inte...

Jag utmanar: Animi, Pauline, Kusinvitamin, Carro
Sen tror jag att alla andra som jag vet läser denna blogg blev utmanade av lillasyster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback