Grej..

Min lillasyster hade en så rolig sak som jag måste prova...
Och för att göra det lite extra svårt har på på mig både jacka och skor.. (Orkar inte klä av mig ska snart fara hem)

skriv ditt namn med lillfingret: helena

skriv ditt namn med armbågen: hjerernma

skriv ditt namn med pannan: hwelo

skriv ditt namn med foten:  hnydel,de3n zaq  (ja, jag har stora fötter!!)

skriv ditt namn med näsan: helena    (måste ha en lång och smal näsa!!) ((fast det har jag ej))

Skriv ditt namn med handflatan: hjyeloernhjas

Skriv ditt namn med läpparna: he0en a2 (skyller på att näsan var i vägen)

Skriv ditt mamn med hakan: bhedlen a

Ja, så var det skojiga över...

Nu ska jag hem och käka middag..
Sen väntar en trevlig kväll framför tv:n...

Jag som tycker jag inte kollar så mycket på tv, eller ja det kanske var i somras, nu är det ett ganska späckat schema.. Så här ser min tv-tablå ut:

Måndag: Allt för byn 20.00 TV3, måste alltid våldsgästa nån eftersom vi själva inte har trean.
Snabblänkar
Tisdag: Äntligen hemma 20.00 TV4, Desperate Housewives 21.00 Kanal 5
Äntligen hemma hade säsongspremiär igår!!

Onsdag: Femman för hela slanten, Roomservice 20.00, Grey´s anatomy 21.00 och Fråga Olle 22.00.
Roomservice har säsongspremiär ikväll!!

Det var ju inte så himla mycket, eller inte så många dagar i alla fall...
Sen har jag ju i och för sig inte så många mer program så där som jag måste se, men det blir ju några till timmar framför tv:n med bara slötittande, t.ex Idol, So you think you can dance, eller det bästa som går för stunden...

Näe, nu väntar nog E med maten..
Adios!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahah... eftersom jag har så otrooligt mkt att göra så tror jag inte jag hinner göra den där listan ( ett gäng ironi ) ska ta och leka med det där, det verkar underhållande :)

2007-10-04 @ 08:25:16
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback