Mer önskningar!!

Har hittat en till grej jag vill ha julklapp!!
Om det bara blir nå skoterväder, så har jag hittat ett skoterställ från Snow people!!

3-delat set SNOWPEOPLE Safari
Unisex jacka i Base Cordura med 600D förstärkningar samt reflexer. Jackan har 2/3 skärning och löstagbar huva. Jacka Safari har ventilation vid bröst och rygg, snötäta dragkedjor, reflexer samt telefon/mp3 ficka med kabelgenomföring. Långa sidenmuddar med tumgrepp vid handlederna ger extra komfort. Jackan har löstagbart foder/inner jacka. Yttrerjackan kan bäras separat som skalplagg.

Innerjackan kan bäras separat som fritidsplagg och har telefon/mp3 ficka med kabelgenomföring samt reflexer och fickor.

Byxa Safari har hög rygg och midja. Termo-säte samt termo-knän och tejpade sömmar i grenen samt reflexer. Långa sidenmuddar vid fot/ankel ger mycket bekväm snölås funktion.
Brun/Camo kiwi #L unisex.     Pris : 1595:-   

Som hittat!

Har även en lång lista på kläder från Ellos och josefssons som jag inte skulle ha nåt emot att hitta en liten klapp!!
T.ex:
ZoomaZooma
Vill absolut ha den ovan!!                                              Och denna ovan oxå...
ZoomaZooma
ZoomaZoomaZoomaOch byxor!!
Jag vill gärna ha byxor i (nästan) alla former och slag... Är så jäkla dålig på att köpa byxor själv, så jag har nästan inga!!

Ja, det var lite mer i alla fall!!

Nu måste jag handla hamburgerbröd!! Sen misstänker jag att det blir snickring!!
Nu har vi faktiskt ett golv och stolpar till taket!! Det går framåt!!

Tack och adjö!!

Kommentarer
Postat av: animi

Ja, de var så jag tänkte.. men skoterstället var ju jätte fint! Men iblend är de tur att man inte kör skoter, massa mer dyra saker som man vill/bör ha.. Kläderna var med fina, speciellt de första plagget, skulle åxå kunna tänka mej en sån :P

2007-10-25 @ 18:42:52
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Tootz

Haha.. Vad kul att du läste gamla bloggen! Och tack för kommentaren, det är alltid kul när någon blir lite uppretad.
Hammarstrand är säkert en jättebra stad, men jag skulle aldrig vilja bo där. Småhålor ute på landet ger mig, och kommer nog alltid att ge mig ångest. Och jag vet att jag generaliserar, men så är min uppfattning. Jag har inte sett på programmet sen den gången, och kommer nog inte heller att se det mer.

2007-10-26 @ 01:32:11
URL: http://metrobloggen.se/tootz
Postat av: Paulin

Vilka fina kläder du har önskat dig :) Och skoterstället var ju verkligen skitsnyggt, måste nog önska mig något liknande jag också...
Jaa, vi måste ta Ensam Hemma-maraton nån kväll! Som du säger, komma in riktigt i den där julkänslan..det är ju snart november!

2007-10-26 @ 14:21:00
URL: http://pauerlajn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback