Önskelista -08

Hmm, ja, eftersom jag vill ha andras önskelistor, kanske jag borde knåpa ihop en egen...
Vilket är lättare sagt än gjort!! Har alltid skitsvårt för detta!!

Men några saker har jag kommit att tänka på i alla fall..

1. En dator, om jag inte hunnit skaffa nån själv...
2. En bil, om jag inte hunnit skaffa nån själv
Ok, nu till lite mer realistiska saker...
3. Böcker
  -Mias systrar av Mia Eriksson
4. Större minne till min mobil. Finns t.ex här: minneskort finns även på elgiganten och såna ställen.
    Och en billaddare (som passar till en sonyericsson w300i) så man kan ladda mobilen i min eventuella nya
    bil oxå...
5. Sängkläder!! Älskar sängkläder!! Och bryt gärna min lilla gröna insnöade värld och köp helt andra färger!!
     Fast man får köpa gröna oxå, bara inte Bibbi Blad från IKEA, för det har vi redan!!

Hmm, vad mer då? Jag som tyckte jag kom på en massa saker när jag for hem från Sundsvall i min ensamhet... Men nu är det stopp..
Då började jag faktiskt handla julklappar!!! Har handlat åt alla barn som bör handlas åt, och även Momma!!
Duktiga jag!!! Om det fortsätter såhär kanske det inte blir nån julklappshysteri för mig i år!!
Var även in på Designtorget som nu öppnat i Birsta City. Ahh, vilken rolig affär!! Var ganska liten yta, men så himla mycket skojiga grejer!! Hade kunnat strosat runt där i flera timmar!!
Och sista affären jag avr in i var Hemtex, där de hade 20-50% rea på HELA butiken!! Och inga pengar hade jag att handla åt mig själv, snacka om ångest, halva priset på alla gröna fina ljuslyktor och övriga accessoarer till hemmet!! Det var där mommas sängkläder inhandlades, bara för att jag helt enkelt inte kunde gå ut därifrån utan att köpa nåt, det var ju faktiskt halva priset!!

Imorgon drar jag ju som sagt till E´ Stockholmo, får se om jag hittar nå mer klappar där, vore ju kul att köpa nå själv oxå!!

Nu är det dags att jobba!!! Får uppdatera listan vid senare tillfälle...
Sen ska jag träna ikväll oxå, har haft ett ofrivilligt uppehåll p.g.a möten, skjutsningar, och diverse andra saker som kommit i vägen, men ikväll har jag inga ursäkter, så det lär ju bli med en djävulsk träningsvärk jag anländer till stora huvudstaden imorgon!!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback