Förkyld...


Hmm.. typiskt...
Håller man på att bli förkyld oxå... Fast väldigt lätt än så länge... Idag blev det cykel istället för promenad till jobbet, det är ju inte riktigt lika jobbigt, eftersom jag bor längst upp i pålgårdsbacken, är ju mest bara att rulla, men som sagt så är det för att jag börjar bli förkyld, har inte samma kraft och ork som vanligt... Hoppas att det inte håller i sig, för jag vill verkligen gå, nu när jag är "igång"...
Får se hur det blir till veckan när E åker med en annan kille på jobbet och citran åter står till förfogande, jag hoppas att jag har tillräckligt med självdiciplin att jag lämnar den hemma...

Nu är det riktigt nära en bokad semesterresa.. Om allt går som det ska så bokar vi ikväll, C och E skulle bara få klartecken på jobbet idag, och sen så... Mina chef sa bara "Men det är väl klart att du ska åka utomlands... Om det blir problem på jobbet får väl jag hoppa in nån timme!" Tack så mycket!! =)
D har faktiskt också tagit ledigt och ska med!! Gu vad kul!!
I såna fall åker vi nästa söndag och blir borta en vecka... Berättar mer sen när jag vet hur det blir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback