Iiiihhhh!!!

Det börjar närma sig!!!
Med stormsteg!!! Nyss var det en vecka kvar, nu är det bara några dagar, och jag har inte packat en pinal!!!
I och för sig så har jag ju hela lördagen på mig, så det är nog ingen större brådsak med det...
Men det börjar komma lite fjärilar i magen... Har ju aldrig flygit!!! Tänk om jag blir döskraj och får värsta panikångesten och vägrar kliva på planet hem...?? Eller om jag kräks i fyra timmar på planet...
Jag tror inte det är nån fara, men tänk om!! Näe, nu ska jag inte hetsa upp mig över det... Är nog värre för D som vet att han är flygrädd, och ska åka ändå...
cheap flight antalya
Men jag längtar, längtar, längtar!!!
Detta är Alanya by night!!
Alanya By Night
Har varit och tagit spruta oxå, mot hepatit A, ska visst vara bra att ha...
Och försäkringar är kollade, och passet.. Shit, har inte tagit fram passet!!! Fast jag vet att det ska finnas, måste ta fram det idag, så jag inte skulle råks på ha slarvat bort det...

Annars är allt lugnt, var till min systerson igår som fyllde sju år.. Han fick två trollerilådor, så de hade show för oss...
Tyvärr så hann de inte träna nåt innan så tricken var inte av bästa kvalitet :) men det blir väl tills syrran fyller kanske...

Ja, det var väl altl tror jag...
Inte så mycket nytt, men lite i alla fall...

Hammarforsens kraftverk
Ännu en bild över Hammarstrand, med det klassiska "Elefantberget" i bakgrunden..
Har inte lyckets tagit mig upp dit än..
Måste göra det nån gång...

Hej då!!

PS Jo, förresten, ni får inte missa smygpremiären av "Allt för byn" ikväll. Tv3 kl. 22.00

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag har börjat blogga igen...

2007-09-14 @ 12:51:54
URL: http://josblogg.blogg.se
Postat av: Yvonne

Det har funnits en bild här över elefantberget. Den är borta nu. Jag skulle behöva precis en sån bild till hammarstrand.nu. Om de kan tänka dig att dela med dig av den eposta den till mig! Mvh Yvonne

2010-09-19 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback