Kommer ändå aldrig på nåt bra att skriva här...

Jaha, och vad ville jag ha sagt då??

Är faktiskt lite stolt över mig, själv...
Eftersom jag inte har nån bil, så innebär det att jag måste gå på jobbet... Är inne på tredje veckan nu...
Och det går faktiskt ganska bra... tar ca 40 min... Fast det är riktigt jobbigt när jag börjar klockan sex, vilket innebär att jag måste kliva upp ca 04.40... Vilket var fallet idag... Men det är skönt när det väl är gjort!
Man känner sig pigg och nöjd med sig själv...

Det som itne var så uppmuntrande var att efter första veckan jag gått så hade jag gått upp två kilo!!
Hur kan detta ske?? Vi äter faktiskt någorlunda nyttigt nu på veckorna... Och går varje dag!!
Motiverande?? Näe... Hoppas att det bara var en engångshändelse... Har inte vågat ställt mig på vågen nå mer efter det...

Men idag börjar träningen igen.. på ptt-huset... Inte för att jag skrivit upp mig, men jag har alla intentioner att göra det inom en snar framtid.. Då blir det nog body pump tre gånger i veckan och core en eller två gånger...
Då hoppas jag att det blir nåt annat resultat än +2kg...

En eloge till min sambo oxå, som kliver upp vid 5 varje morgon och går en långrunda innan han åker till jobbet. Han är ännu duktigare, för han måste ju inte gå som jag måste, han har ju bil, men är ändå så duktig!!!

Faan vad slimma och snygga vi ska vara till beach -08!!

Näe, nu må jag gå och jobba, annars somnar jag väl snart över tangentbordet...

Tjo hopp från hammarstrand!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, ni är faktiskt riktigt duktiga, jag skulle inte kliva upp halv 5 för att ge mig ut i höstmörkret, ja inte ens om solen skulle skina skulle jag göra det!!!

2007-09-04 @ 09:27:36
Postat av: Hanna

Ja, det msåte jag ge er en stor eloge för... ni är SKIT DUKTIGA!!!!

2007-09-04 @ 13:07:53
URL: http://blogghanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback