Fredag kväll...

Och jag har återigen missat "Berg flyttar in"... Kom på det när jag och E satt på restaurang och åt middag, "Satan, nu kommer jag ju att missa det igen!! Jaja, jag gick ju inte lottlös för det...

Apropå det, tack för alla restaurangtips som ni lämnade!!! *ironisk*, inte ett enda!!!

Mat var vi ju tvungna att ha i alla fall så först tänkte vi gå på Eastern Palace, men där var det fullt... Så då gick vi till´O´Learys, och stod och vänta på att Hovmästaren skulle komma och tilldela oss ett bord som det stod anvisat på en skylt... Det gjorde han aldrig... Så då gick vi därifrån... Their loss... Då drog jag mig till minnes att Pauline rekommenderat en pizzeria som låg alldeles i närheten så vi gick dit istället. Inte så flashigt och lyxigt, men god pizza och mäta vart vi, inte ens E orkade trycka i sig hela pizzan... Så tack för tipset P!!
Sen drev vi lite på stan innan vi begav oss till bion. Det blev Varg, med Peter Stormare. Den var ganska bra, kanske inte den bästa jag sett i år, men seeable, om ni fattar... Blir lite irriterande när de ska bre på med falsk norrländska och sånt... Extra roligt var det i alla fall att se alla bilder från Östersund, och dessutom åt de på Eastern Palace i filmen, så vi fick oss en dos asiatiskt i alla fall, även om det inte var vi som åt där... Extra superroligt var det att se att några av statisterna i filmen var folk från byn, Hammarstrand alltså. Blev väldans paff när de kom i bild, har inte hört ett ord om att de ska vara med, annars tycker jag man brukar höra allt som händer på byn, men detta har gått mig helt förbi, om det nu ens varit ute... Bl.a en av talangerna från "Allt för byn"... Nu sitter vi i lägenheten och ska "ägna oss åt varandra" som E nyss uttryckte det... Surfar faktiskt på min egen dator, vilket inte händer så ofta... MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE ta tag i detta med bredband hemma...

Annars så tror jag min hosta blev skraj när jag hota med doktorn igår, eller så var det nån som nappa på annonsen, för helt plötsligt så hostade jag inte på hela natten i natt, och har knappt hostat idag heller... Eller lite, men inte alls som tidigare... Måste testa med McDreamy i fortsättningen oxå när jag är så sjuk, det kanske är han som botar mig!!

Och dessutom så kom min Iron Maiden-biljett idag!!! Jag ska verkligen se dom!! =)
Var faktiskt lite orolig ett tag, när man handlar över internet är man ju alltid lite osäker, men det gick ju helt smärtfritt och hade biljetten hemma på två dagar. Toppen!!

Näe, just det "ägna oss åt varandra" var det ja...


Hej!!

Kommentarer
Postat av: animi

Även om ni inte bar så många saker så har vi ju ändå inte klarat de utan er!! Så jag är glad för all hjälp jag fick.. Å känner ni att ni verkligen vill ni hjälpa till mer så kan ni få måla klart hallen, inte så mycket kvar.. Eller kanske städa mitt härliga badrum.. Nu skiter jag nog snart i att flytta in där, de blir ju aldrig färdigt :P

2008-04-21 @ 22:35:12
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback