Hej hallå God dag!!

Nu var det inte helg igen, bara mitt i veckan...
Men sommaren närmar sig med stormsteg, har varit två riktiga vårdagar!!

Igår var det så härligt och fint att vårkänslorna tog överhanden och kosan styrde mot blomaffären. Inhandlade en massa frön, drivbänkar och jord och tog sen å plantera frön i massor. Så nu är det bara att vänta och hoppas det blir nåt!! tyvärr har denna hosta vägrat lämna min kropp, så jag är inte helt pigg än... Men igår var jag tvungen att gå på en vårpromenad i alla fall, en kort en, bara för att andan föll på.... Så härligt, klockan var kvart i åtta, och det var fortfarande typ dagsljus....

Och sen för att anstränga min redan dåliga ekonomi ännu mer för nästa månad, så kom bilskatten som ett brev på posten igår.. Jaha, typiskt att den skulle komma samma månad som jag äntligen beställt kläder... 1600:- till som bara poff förvsinner... Plus att jag just tog och slängde iväg en beställning på en biljett till
´s spelning på Stadion i sommar... Inte gratis den heller... Hmm... Nu blir det kanske till å snåla framöver.... Men som tur är har jag ju redan handlat alla presenter för den närmaste framtiden i alla fall... Och mat, tja, sak ju ändå banta, så det passar ju bra att dra ner på det kontot oxå.... =)
Jaja, Får väl samla burkar eller nåt om det skulle bli så eländigt...

Ja, men annars är det bra... FIck sms igår om att min beställning till Ellos kommit!! Längtar tills jag slutar idag, så jag får åka och lösa ut den!!!

Nu må jag jobba igen...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback