Hej hej hallå!!

Så var det måndag igen... Helgen kom så fort att jag inte ens hann reflektera över att det gick fort...
Ja, vad har hänt sen sist då?? Lördagen skulle vi ju hjälpa till att flytta, men det visade sig att vi inte behövdes så mycket, bar in några enstaka saker, sen så avr vi och fika med en gammal kompis till E, sen så skulle vi flytta saker från gamla lgh, men då blev J lite slö och vi fastna framför tv:n istället och sen skulle vi äta middag (då blev det Eastern Palace), och sen så for vi hem... Jaha, så vart det med den hjälpen...

Lördag kväll spenderades med vänner, vin och You tube, tänk vad mycket skoj det finns där... Raglade i alla fall hemåt vid tre, kommer inte ens ihåg sist jag var vaken så länge, och innan vi var i säng så var nog klockan närmare fyra... Söndagen blev ganska lam, låg mest i soffan.. Tänkte gå ut och gå, fick lite mersmak av promenaden hem på natten, men orkade inte. Däremot idag, har jag äntligen lyckats tagit mig upp ur "bantardiket"!!! Var ut och gick i morse innan jobbet, visserligen bara en halvtimme, för jag sov lite länge, men ändå... Kändes väldigt stelt och ovant, och den kondition man hade lyckats byggt upp hade totalt rasat samman...
Det är så j*vla sjukt, för som sagt, hur fan kan man bara kasta bort bantningen man klarat av?? OK om jag hade legat kvar och bara stannat till ett tag, men varför är jag tvungen att gå upp i vikt igen?? Näe, så nu har jag lovat mig själv, att om jag stannar till igen i min bantning, inte för att jag sak det, nu sak jag gå bner i vikt!!!, Men om det blir så i alla fall, så ska jag banne mig hålla vikten i alla fall!! Inte gå upp!! And that is a promise...

Så nu är det verligen bara att hänga på, eller släpa med mig, för nu ska jag , utan ursäkter fixa det!!

Nu sak jag hem och äta middag!!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback