Helg!!

Så var det helg igen... Satan i gatan vad veckorna flyger undan fort... Hinner knappt säga söndagsmiddag innan de är dags för helg igen..

Igår var det personalfest på E´s jobb, först skulle jag gå, men sen verkade det som om jag skulle bli ensam utan folk jag kände och E skulle vara chaufför åt nån, och visste inte riktigt var de skulle hamna. Så då bestämde jag mig för att vara hemma och ha en riktig ensam hemma kväll. Inhandla chips och grejer, kika i tv-tablån, och riktigt såg framemot att sitta hemma själv hela kvällen.
Sen kom E hem och sa att han inte skulle köra förrän efter middagen, och att det fanns skjuts hem tidigare åt mig, så kändes det som, OK, åker väl då, har ju trots allt betalat för maten redan... Så det blev ingen hemma kväll. Oj, struligt.. Men men, summan av kardemumman så blev det ingen hemmakväll, men kom hem vid halv tolv, käka lite chips, la mig och läste lite och somna gott!! E kom hem vid halv fem...

I dag är vi bara ute och åker... Är just nu hos systeryster och hälsar på... Har inga direkta mål för dagen, kanske ev. blir bio i stan ikväll, har fått två biljetter av mamma, så man må ju passa på och utnyttja dem...

Från en sak till den andra... Jag är kär!! Har nog varit det ett tag utan att riktig fatta det, men nu vet jag...
(Sorry E, men det är inte du!! Och förresten så läser ju aldrig du min blogg ändå...)
Närå, skämt åsido, så här ligger det till.
Jag har hört lite glimtar av Enrique Iglesias låt Tired of being sorry, och känt nånting... Efter lång tid utan att riktigt reflektera över det,så tog jag och youtube:a låten, och ja, den är ju bra, men näe, det kändes inte riktigt rätt.. Det var rätt låt, men inte rätt känsla, inte rätt sångare... Gick och fundera över detta ett tag och nu, i fredags kom jag på det... Det var ju Sam....

Sam, i IDOL som alla bara klaga på.... Sam Hagberth, som sjöng denna sång så underbart ljuvligt, att nu när jag googla honom och den låten, exploderade mitt hjärta, och bröstkorgen svämmade över....
Åhh, jag är kär...  Sorry E....
Lyssna och njut...
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.191747&renderingdepartment=2.4189
Mmmm.....

Annars grämer det mig lite att jag missat två avsnitt av "Berg flyttar in"...

Kanske är lite kär i Carina Berg oxå... Jag vill verkligen se det, hon är ju så himla bra. Rolig, härlig, ärlig...
Ja, måste skärpa mig nu, ska vara hemma alla fredagar framöver!!!

Nån annan som får mina vibbar att vibrera är Amy Winehouse...

Eller inte just hon, men hennes låtar...
Det var den CD:n jag köpte i sundsvall häromsistens... Och låten Rehab är så himla skööön!!!
Hennes liv och leverne är väl inte så beundransvärt, men hennes musik..

Tillsist så går jag bara att väntar på att min underbara vän L ska ta och kläcka snart!! Hon har gått över en vecka nu!!! Åhh, vad jag längtar!! Måste kanske åka och hälsa på och hoppa lite på magen!! 

Jaja, nu får det vara nog med idoler för mig....

Hare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback