Tjing i vårsolen..

Ville bara berätta att jag hållit mig uppe från diket i två dagar i alla fall, återstår att se om det blir nån promenad ikväll, det borde bli det, men är först lite fördelsedagsbarnfirande...
Var även på det igår.. Gick bra kädnes det som, eller ja, jag fikade ju, men skippa smörgåstårtan och tog bara en liten bit kladdkaka och två kakor... Öh, ja, bra eller dåligt: det kunde ha varit mer säger jag...

Erbjudanden om promenader bara ramlar in, tyvärr kan jag ju inte ställa upp på alla, ingen hittills på grund av andra planer, men det är bara att fortsätta fråga i alla fall!!

Annars är det verkligen skönt ute nu, man vill ju bara vara ute hela tiden!!
Vilket även resulterade i TVÅ promenader igår, istället för bilen som vi brukar ta så gick vi och V tog premiärtur på cykeln, skitmysigt var det!!

Och om bara snön kunde ta och försvinna från våran gård så vore det himlans gullligt!!
Istället för gräsklipparn så var jag ute med snöslungan igår...

Och fröna som jag planterade växer så det knakar, frågan är ju bara: var ska jag plantera alla dessa växter??

Ja, annars är det bara bra, ska till mamms och papps och äta middag idag...



Hej!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Tar gärna några plantor! behöver en ny blomma till köksfönstret bl. a!

2008-04-23 @ 16:45:22
Postat av: Helena

Kickan: Nu är ju detta sommarblomster som man planterar utomhus... Men vill du ha blommor till köksfönstret så kan vi väl ordna lite skott från nån annan blomma...

2008-04-24 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback