Lista!!


SISTA:
Personen som sms:ade dig:
 Ida, och det var i söndags!! Får lite sms...
Personen som du kramade:  Emil fick sig en puss och en kram imorse när jag for på jobbet.
Peronen som ringde dig: Emil, igår eftermiddag
Personen som du ringde: Kusinvitamin, eftersom jag inte hann svara när han ringde
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emil ;)
Alkoholdrycken: Tror det var en Simolle Razz, på bröllopet i lördags.
Bilfärd: Till jobbet imorse.
Filmen du såg: "Into the wild" i söndags kväll. Jättebra film!
Gången du grät:  Kommer inte ihåg, nog för att det inte är jättesällan, men jag minns inte...
Måltiden: Frukost på jobbet imorse, fiberhavregrynsgröt med jordgubbssylt och äggmacka.

VAD:
Gör du just nu:
 Jobbar, eller har rast, och sitter vid datorn ju...
Ska du göra imorgon: Åka till Åkersjön med jobbet
Har du med dig in på bion: Emil!
Är det för färg på dina byxor:  Mörkblåa jeans
Är det för väder hos dig just nu: Soligt!!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:  Helheten...
Skulle du göra om du vann på lotto: Betala lånen och åka utomlands!! Långt bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback