Shopping!!

Har haft lite nödinhandling... Och lite inte nödinhandling...

Skicka iväg en beställning från H&M för några veckor sedan, fick då med mig bl.a dessa:

och E fick:

Tyvärr var den randiga för liten, så då måste jag använda den...  *snyft *=)

Handla även en snygg huvtröja från ToBe för presentkort jag fick i present..
Och upptäckte att jag bara har tre par byxor jag kan ha när jag jobbar. Förstörde ett par i måndags, så det blev bara två kvar. Sprang in på en konkursutförsäljning på byn, och inhandla två par byxor och en tröja bl.a för 329:-... Inte illa.
Och så blir det nog ett par Graningekängor imorgon då Granngården har klubbdagar, för då är de med 30%rabatt... Har ett par nu som jag haft i flera år så de börjar bli lite slitna inuti, så det är nog dags att uppdatera sig.
Funderar på att inhandla ett nytt regnställ oxå, de hade ett erbjudande nu, ett ställ för 500:- på ovannämnda ställe, så jag får se om slantarna räcker.
Det är ju ganska skoj och nödvändigt att ha lite nya grejer nu när det är höst, speciellt emd det jobb man har. För det är väl höst??
Har spöööregnat i flera dagar nu...

Och så har vi börjat promenera igen...

Och så har jag gått ner ca 1kg den senaste veckan...

Och Imorgon fyller pappa 60 år, GRATTIS!!

Och nu måste jag jobba....

Hej!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken fin klänning!

2008-08-28 @ 13:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback