Hej å hå...

Ojojoj, vad konstigt det känns att jag sitter här nu... Med tanke på att jag kom hem från "tjejfesten", eller Lilla julafton tror jag den rätta benämningen är, för 4,5 timme sen... Känns som om jag hamnat i nåt konstigt stadie mittemellan full och bakis... Anledningen är i alla fall att vi ska glida iväg till Sundsvall för lite, lite mera julshopping. E hade nån julklapp kvar och så tänkte vi handla julmat, och så brukar vi gå på självplocket, inte för att jag känner mig så sugen på att köpa alkohol just n.... Men det kanske är så man ska göra, handla sprit när man är bakis, precis som man ska handla mat när man är mätt, så det inte blir så mycket....

Så vad har helgen bjudit på då?
Jo, precis som jag berättat tidigare, så var ju Selina här hela lördagen. VI åkte skoter, busa i snön, bada och myste!!

Sen så lev det baka av. Jag började medans hon sov, och sen så hjälptes vi åt.. Eller ja... Ni kan säkert tänka er...
Fem sorters kakor blev det i alla fall, mer eller mindre lyckade...

Hallongrottorna blev....som de blev.... Men smaken är det inge fel på. Och makalösan blev typ dubbelt så stora som tanken var, men det är väl ingen som gråter för det??

Och igår var det lite julgodis som skulle bakas.
  



Åsså gjorde nåt som skulle bli mintkyssar, men som blev nåt som mer liknar kristyr...
Vet ej var det gick fel...

Å sen blev det ju Lilla Julafton med massa tjejer som baka, åt, pyssla, sjöng, sjöng, sjöng och hade det enormt trevligt tillsammans!!

Näe, nu ska jag få i mig lite frukost så vi kan braka iväg till Sundsvallet sen.

Hare bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback