Så var det 2:a advent....


...och det andra ljuset är tänt.
Ja, detta började jag skriva i söndags, men blev avbryten, och hann inte bli klar... Men jag fortsätter väl där jag slutade...

Och åhh, vilken härlig dag det varit!! Börja först lite slött, kände samma som förut, jag vill göra massa, men det blir bara ingenting... Men tillslut lyckades vi få på oss nå kläder och bege oss ut, och ooohh, vad underbart det var.

Vi var på sparkfärd med svärföräldrarnas hund, de har varit borta i helgen så vi har varit hundvakt.
  
Så vackert så man bara...ja......myser.....mår bra.....njuter....

Sen blev det skoterhämtning!!! Så nu är den till förfogande 24-7!!

Och vi hann med ännu mera denna dag!!
Först blev det pepparkaksbak med V och min kära vän L och hennes lilla E!!
Var väl mest jag och L som baka, var nog bara vi som tyckte det avr roligt! Men så har vi ju jobbat som dagisfröknar bägge två oxå, och då är man såhär, eller ja, jag jobbar ju fortfarande....
Sen åt vi en härlig plankstek som E tillagade till middag, trodde nästan allvarligt att jag skulle spricka efteråt. Sen kom I och C så kolla vi på Mamma Mia. Bra och härligfilm, kanske inte den bästa jag sett, men som alla andra säger: en "må bra"-film. Och det var väl ungefär allt vi hann med.

Nu ska jag ta och hoppa i nå andra kläder och åka på sista yogan för i år. Men som tur är så blir det mer yoga efter nyår!!

Hare bra!!
Hej!

Det är kallt idag oxå, -17!! Brrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback