Hej hej hallå...

Har blivit lite sämre påd etta att skriva nu igen.. Å andra sidan är det ju itne så många som kommenterar heller så... Hrm...

Helgen har bjudit på en massa skoteråkning!! Trots plusgraderna. Och plus att min skoter egentligen var trasig, så mirakulöst nog startade den och har gått hela helgen, och inte luktat bränt heller... Mystiskt, glädjande men mystiskt... Så idag blev det nästan sju mil, vilket min rygg påminner mig om, och resten av min kropp förmodligen kommer att påminna mig om imorgon...

Annars händer det inte så mycket... Var hos min syster och käka  middag igår och kika på melodifestivalen...
Nu är vi hos kusin och hälsar på. Sen skulle jag väldigt gärna vilja hem och bubbla lite i badet och vårda mina ömma muskler, men får se hur sent det blir, känns som om min kropp törstar efter sömn oxå!!
Det är lite märkligt, för jag har däckat i soffan hela helgen, samtidigt som V 4,5år har lagt sig...
Vadan detta sömnbehov???

Imorgon blir det jobb igen...

Nu ska jag vara lite social...

Adjö...

Kommentarer
Postat av: kickan

Du kanske har en magsjuka på G!!!

2008-02-10 @ 23:52:30
Postat av: Sys

Förmodligen har du nåt skit i kroppen, då brukar man bli extremt trött. Eller så är du gravid ha ha ha ha !

2008-02-11 @ 10:55:13
URL: http://josblogg.blogg.se
Postat av: animi

Jag kommer antagligen hem i helgen, bara så ni vet..

Kram

2008-02-11 @ 20:32:36
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Helena S

Hallå! Skriver du oftare om vi kommenterar mera?
//anjasmamma

2008-02-15 @ 15:18:51
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: Helena

Ingen magsjuka inom sikte än, och den borde ju kanske brutit ut nu... Fast det kan ju fortfarande komma, för den drabbar folk runt mig hela tiden...
Mumlan: Näe, tack, ingen graviditet här inte!!
Helena: Ja!!

2008-02-18 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback