Jo just...

Har idag gjort årets goda gärning.... Och även underlättat lite för VHO-världshälsoorganisationen....

Jag har städat E´s bil.... Mhm..... Vad sa ni nu då??
Tog lite tid kan jag säga.... Han måste skaffa en mindre bil så han inte får plats med så in i h-vetes mycket skräp...
Den  var riktigt, riktigt stökig, skitig, allmänt ofräsch och full av pryttlar!!!

Så jag tog ett djupt andetag och satte igång... Kasta skräp och spara grejer, dammsuga och skrubba... Så nu är det bara upp till E att ta hand om alla pryttlar och pinaler som inte ska vara i bilen egentligen....
(Jag får kanske hjälpa till lite, eftersom han inte riktigt bett om att få alla grejor utslängda på gården...)

Men nu är det gjort, och fin och fräsch är den nu!!

En sån här stor bil har han att fylla med skräp:

(Fast detta är inte hans...)


Hoj!


Kommentarer
Postat av: animi

OJ! Vilket jätte jobb! Duktigt!

2008-07-09 @ 21:39:36
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback