Kändisspaning!

OK, har ju inte direkt varit på spaning, men har faktiskt lyckats sett två stycken!!!
Annars brukar jag inte se nån, eller så ser nån i mitt "sällskap" en känds, som jag missar...

Först var det i fredags när vi sprang från Fjäderholmsbåten till tunnelbanan i regnet. Såg jag ett ansikte jag kände igen på en uteservering, och när vi kom hem googlade jag, och sökte på rederiet, tyckte mig minnas att jag sett henne i nå avsnitt där.. Och visst, tillslut hitta jag henne, Marie Robertsson är hennes namn.


Idag när vi var ute i Skärholmen Centrum så åt vi på deras "foodcourt"... Efter maten gick jag och beställde kaffe, och där står jag och en man till. Mannen håller precis på å beställer. Jag tittar upp på honom och ser att det är....Per Moberg...

Han från "Vad blir det för mat"... Och nu slog det mig, han har ju oxå varit med i Rederiet... (Kanske ungefär halva kändissverige har varit med i Rederiet nu när jag tänker efter igen....) Jaja, så vi stod där i alla fall, och han var till och med tvungen attt gå runt mig för att hämta läsk... Han verkade inte överdrivet imponerad av stället, men med tanke på hur underbara middagarna han lagar verkar vara, så är det ju inte så konstigt om snabbmatsställen inte håller den standard han vill ha..

Inte för att jag är "kändiskåt" eller så, om ni nu börjar tro det, men lite fascinerande är det faktiskt, och jag kan inte låta bli att bli att bli lite mallig... Eller ja.... Nåt.....

Som sagt, idag har vi varit på Skärholmen och shoppat lite... E skulle inhandla skor och själv var jag på jakt efter en sommarjacka... Det var rea ÖVERALLT och jag hitta massa fina saker... Visst, jag BEHÖVER de inte, men jag ville ha... Tyvärr så haltar min ekonomi lite just nu, löning på fredag och då finns inte så mycket pengar kvar. Som tur är har jag en så himla snäll Mamma som låna ut lite pengar till mig " tills jag blir rik" sa hon, så jag köpte en sommarjacka i alla fall..
På H&M, så den var inte så fasligt dyr heller.. Såhär ser den ut. Sen är det smyckena jag fynda igår, ni kan ju se prislapparna...

Jackan funkar nog till hösten oxå, den hörde tyvärr då inte till reavarorna, utan till nya höstkollektionen..
Halvlång, utsvängd modell. E tyckte den såg ut som en regnponcho, och gilla inte rynkeffekterna, medans H sa att hon gillade speciellt rynkeffekterna... Synd för E att jag aldrig lyssnar på honom i klädfrågor, vi har aldrig samma smak.
För utom när det kommer till hans kläder, då lyssnar han jämt på mig...

Nu är vi i alla fall hemma och ska laga middag, sen har vi inte bokat nåt ikväll.
Imorgon bär det av hemåt igen, med buss istället för tåg som det var tänkt. Så vid sexsnåret ska vi vara hemma på gräddhyllan igen är det tänkt. Så sen lär det väl kanske dröja lite innan det blir nå med inlägg...

Hej på er så länge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback